Let op: Wegens vakantie worden bestellingen pas weer na de kerst verwerkt!

Veelgestelde vragen

  1. Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
  2. Op welke manieren kan ik betalen?
  3. Wat rekenen jullie aan verzendkosten?
  4. Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
  5. Ik heb een product gezien op internet wat ik wil hebben maar het zit niet in jullie assortiment. Wat nu?

  1. Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
    Ja dat kan, maar alleen op beurzen waar wij aanwezig zullen zijn. Bekijk hier het complete overzicht. U kunt bij de bestelprocedure voor deze optie kiezen.

    [[Terug naar boven]]

     

  2. Op welke manieren kan ik betalen?
    U kunt in Nederland betalen met iDEAL, Paypal, Overschrijving of onder Rembours. Voor Paypal wordt een extra toeslag gerekend van 2.50 euro i.v.m. transactiekosten. Voor rembours is dit bedrag 1.50 euro.

    Buiten Nederland kunt u alleen betalen met Paypal of IBAN overschrijving.

    [[Terug naar boven]]

     

  3. Wat rekenen jullie aan verzendkosten?
    Voor standaard pakketten binnen Nederland rekenen wij 5.95 euro per bestelling. Bij bestellingen boven de 75 euro zijn de verzendkosten gratis. Voor de verzendkosten van rembours en aangetekend gelden de standaard tarieven van TNT post.

    Voor bestellingen in het buitenland variëren de prijzen afhankelijk van het gewicht en land.

    [[Terug naar boven]]

     

  4. Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
    Wij verwerken dagelijks bestellingen. Indien je voor 12:00 besteld en al de bestelde artikelen direct levebraar zijn (groene sticker) wordt het de volgende werkdag al bezorgd. Uiteraard kunnen er uitzonderingen ontstaan in bijzondere omstandigheden.

    [[Terug naar boven]]

     

  5. Ik heb een product gezien op internet wat ik wil hebben maar het zit niet in jullie assortiment. Wat nu?
    Wij staan altijd open voor nieuwe product suggesties en bestellen graag het product voor u indien mogelijk. Mail ons gerust en we zullen kijken wat we voor u kunnen doen.

    [[Terug naar boven]]